WIOSNA !
Teraz jest Pt cze 22, 2018 3:50 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr gru 02, 2009 5:07 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 22, 2008 10:08 am
Posty: 84
Lokalizacja: Legnica
Biorę tabletki anty, ale zawsze brałam i nie miałam problemu z paznokciami. Nie wiem, może nie potrafię sobie sama zrobić, ale to jest aż dziwne, jak mogę komuś zrobić dobrze, a sobie źle ;/

_________________
http://www.wena-nails.blogspot.com/
http://www.shopping-of-wena.blogspot.com/

:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 03, 2009 3:00 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 11:18 am
Posty: 20
Lokalizacja: U.S.A
ja jak bralam hormony tez mi strasznie sie podpowietrzaly ,no i tez sama je robilam nawet tez zalozylam chyba wtedy posta!!cos napewno zle tez robilam bo przy nakladaniu masy nie jest tak fajnie jak robisz babeczka:// musisz wyginac palce kombinowac :hahaha: :hahaha: ale urodzilam 2 dzieci i teraz mam spiralke i juz nie mam tego problemu z hormonami :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

_________________
mahabi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 03, 2009 5:11 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 22, 2008 10:08 am
Posty: 84
Lokalizacja: Legnica
No coś tutaj czytałam o tym i o hormonach.. Kurde to przerąbane mam, bo ja jeszcze nie rodziłam i ze spiralki nici... i z paznokci też ;/

_________________
http://www.wena-nails.blogspot.com/
http://www.shopping-of-wena.blogspot.com/

:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn gru 28, 2009 4:04 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 12, 2005 7:42 am
Posty: 41
Lokalizacja: Consett, UK
ja znalazlam swoj blad:
nie dociskalam masy przy skorkach, dlatego zdarzaly sie zapowietrzenia :D
teraz dociskam i wszystko jest ok :D
dzieki waszym radom,
dziekuje :))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 29, 2009 12:09 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 30, 2008 10:58 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Łomża(podlasie)
wena a bierzesz moze jakies witaminy?skrzyp polny czy cos?zauwazylam ze to ma ogromny wplyw na trzymanie sie masy...? :kwiatek:

_________________
nr. 608098129
gg 1294657


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 29, 2009 3:31 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 22, 2008 10:08 am
Posty: 84
Lokalizacja: Legnica
Nie, tylko tabletki anty :) Dawno nie robiłam paznokci, ale na sylwestra już coś dziobałam i na razie nie jest tak tragicznie, minimalnie na trzech. Postanowiłam następnym razem spróbować żelem jak to będzie.

_________________
http://www.wena-nails.blogspot.com/
http://www.shopping-of-wena.blogspot.com/

:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 29, 2009 9:15 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 30, 2008 10:58 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Łomża(podlasie)
nie mam pojecia co jest przyczyna...dzisiaj tez dzwonila do mnie babka czy ja zeli nie ie bkryo jej sierzyma,ze miala kiedys i tak jej sie zapowietrzaly,ze musiala zdjac i zel robila,ja nie wiem,czy w ogole jest taka opcja ze sie material plytki nie trzyma??np akryl lub zel?ze zel sie trzyma a akryl to juz nie? :ble:

_________________
nr. 608098129
gg 1294657


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt gru 29, 2009 9:25 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 05, 2007 7:54 pm
Posty: 66
jest taka opcja ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 30, 2009 4:12 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 11:18 am
Posty: 20
Lokalizacja: U.S.A
moze tak byc ze plytka odrzuca akryl lub zel;))) mojej kolezance tak sie dzieje chociaz roznymi metodami i nie jedna stylistka robila,z podwojonym primerkiem tez i nic nie pomaga:(( masa odchodzi !a jak ma na tipsie to odchodzi do momentu gdzie tips jest przyklejony :// czyli klej lubia;)))

_________________
mahabi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr gru 30, 2009 11:13 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 22, 2008 10:08 am
Posty: 84
Lokalizacja: Legnica
Mam nadzieję, że u mnie to chwilowe, bo mam szkolenie z akrylu i go wolę...

_________________
http://www.wena-nails.blogspot.com/
http://www.shopping-of-wena.blogspot.com/

:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 7:29 am 
Offline

Dołączył(a): N wrz 28, 2008 5:15 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Biała
A może spróbuj kupić dla siebie zestawik z innej firmy - ja tak mam, że drogi żel mi się nieźle zapowietrza a taki taniusi się trzyma jak beton - pewnie ma trochę inny skład i proporcje, które bardziej odpowiadają moim pazurom :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz gru 31, 2009 10:57 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 22, 2008 10:08 am
Posty: 84
Lokalizacja: Legnica
Pracuję na EzFlow, ale myślałam nad NSI, sprawdzę jak z nimi się będzie trzymać ;p

_________________
http://www.wena-nails.blogspot.com/
http://www.shopping-of-wena.blogspot.com/

:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N sty 13, 2013 7:50 pm 
Offline

Dołączył(a): N sty 13, 2013 7:32 pm
Posty: 1
Wenaa napisał(a):
Kurcze dziewczyny, kiedy robię sobie paznokcie, zapowietrzają mi się boki przy wale, najczęściej jeden. Tylko gdy robię sobie, a robię wszystko tak samo jak komuś. Moja siostra ma po obgryzaniu zniszczoną płytkę, a pazury jej się trzymają i trzymają bez żadnych zapowietrzeń!! A u mnie pojawiają się już nawet następnego dnia ;/ Raz jest to na niektórych, raz na wszystkich, raz pojawiają się po tygodniu, a raz następnego dnia i nie wiem co może być tego przyczyną! Nakombinowałam się i dalej nie wiem. Strasznie mnie to irytuje. Kiedyś miałam także przypadek z małym palcem. Masa mi się go w ogóle nie trzymała, więc zostawiłam go aby odrósł nową płytką i też się nie trzymała! I ostatnio zrobiłam z myślą, że pewnie znów odpadnie, ale tak się nie stało, już nie wiem o co chodzi! Zaznaczam, że oczywiście jestem po kursie EF.


dziewczyny, mam dokładnie ten sam problem... zniechęciłam się do przyjmowania klientek bo moje paznokcie wyglądają fatalnie. Po trzech dniach zapowietrzają się a u małych palców akryl odchodzi praktycznie w całości. Zainwestowałam w produkty NSI i od klientek nie miałam sygnałów aby cos było nie tak ale od kiedy same mi odpadają to straciłam wiarę w swoje umiejętności :( Zastanawiam się czy akryl, liquid, primer ma swoją datę przydatności i czy czasami nie jest to przyczyna? Ja kupiłam towar ok 1,5 roku temu niestety największe pojemnosci. A Wy co ile wymieniacie produkty ne nowe?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL