WIOSNA !
Teraz jest Cz lis 15, 2018 11:28 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lut 28, 2013 11:28 am 
Offline

Dołączył(a): Pn lip 02, 2012 7:37 pm
Posty: 39
chciałabym się z wami podzielić swoimi refleksjami na temat wszystkich 6 kolorów z nowej kolekcji Love in Bloom... jestem załamana.... przyznam, że czekałam na nią z niecierpliwością i byłam bardzo zaskoczona gdy zaczęły się dziać taki numery jak na zdjęciach poniżej (zdjęcia z kolorem Sweet Morning Dew, ten pomarańczowy). Czegoś takiego po Gelishach się nie spodziewałam -BARDZO GĘSTE, ZUPEŁNIE JAK NSI, ciężko się rozprowadzają i mam niemiłe wrażenie, że tak jak w przypadku Polish Pro NSI pewien składkich z gelisów po prostu paruje i żellakier po cześci wysycha na powietrzu!!!

Używam prawie rok oryginalnej lampy LED 18 K Gelisha, na półkach w salonie stoi około 100 kolorów Gelisha, Nsi, IBD i EzFlowa (tych co prawie nie ma w polsce) i jestem w totalnym szoku. Robię codziennie około 6-10 klientek kładąc im żellakier,, różne cuda z nim robiłam, mieszałam ze sobą nawet dwa kolory innych firm i nigdy nie zawiodłam się na gelishach. Wykluczone, że coś robię nie tak. Wszystko od A do Z to Foundation i Top It off. Najgorsze jest to, że WSZYSTKIE KOLORY tak się zachowują!!!! Albo gelish zszedł na psy, albo warunki w jakich leciały czy płynęły te żellakiery ze stanów były do bani, lub były już w polsce tak przechowywane.

Moje wnerwienie się, żeby nie powiedzieć gorzej sięgnęło zenitu, gdy wczoraj robiłam ten kolor przez 2,5 h, bo klientka się na niego uparła, normalnie zamuje mi to około 45 minut z wycięciem skórek. DWA RAZY musiałam rozpuszczać prawie wszystkie paznokcie i nakładać na nowo. Mi puszczały nerwy i klientce. Przyznała, że gdyby przyszła do mnie pierwszy raz i takie numery by się działy, więcej by do mnie nie wróciła. Pomarańczowy żellakier w rezultacie musiałam rozpuścić kroplami NSI Polish Pro RENEW, żeby badziewiasty kolor gelisa przestał sięmarszczyć...

Pani Beato i cała reszto ekipy Euro-Fashion, wyjaśnijcie mi co jest nie tak z tymi żellakierami? Bo w moim odczuciu to wy odpowiadacie za złą jakość produktów i narażacie mnie na straty...

Btw - jedno zdjęcie pięknie pokazuje, że żellakier nie utwardził się praktycznie wogle, jedynie przymroził i można go było ściągnąć jak gumę...

TOTALNA PORAŻKA!!!


Załączniki:
DSC_0012.JPG
DSC_0012.JPG [ 68.27 KiB | Przeglądane 6481 razy ]
DSC_0009.JPG
DSC_0009.JPG [ 60.2 KiB | Przeglądane 6481 razy ]
DSC_0007.JPG
DSC_0007.JPG [ 82.48 KiB | Przeglądane 6481 razy ]
DSC_0006.JPG
DSC_0006.JPG [ 71.38 KiB | Przeglądane 6481 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz lut 28, 2013 11:59 am 
Offline
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 17, 2009 1:03 pm
Posty: 1215
Tak dla wyjaśnienia a właściwie do informacji wszystkich, którzy to przeczytali. Do Pani z klubharmony został zamówiony kurier, który zabierze wadliwy produkt i zostanie przez nas sprawdzony. Dopiero wtedy będę mogła jakoś się ustosunkować do tego postu.

_________________
Beata Kamińska
Dyplomowany Instruktor Euro Fashion Akademii Paznokcia
http://www.akademiapaznokcia.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz lut 28, 2013 2:54 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lip 02, 2012 7:37 pm
Posty: 39
Pani ma imię i doskonale wie Pani Beato z kim Pani rozmawia :) Może warto by było z czystej kultury użyć imienia, skoro już wysyłacie kuriera. A nie używać frazy "do pani z klubuharmony" Nic mnie dzisiaj tak nie rozbawiło jak to. I nie dziwcie się, że zdjęcia wylądowały tutaj. Inwestując ponad 400 zł w coś co się zachowuje jak zdjęcia powyżej każdy byłby nieźle wkurzony :)

Także Pani Beato, polecam zwracać się personalnie, a nie bezosobowo, chyba, że sama Pani chce być tak traktowana.

Reklamacje, reklamacjami, ale w takiej "potężnej" firmie jak wasza, czyli Eufo Fashion nie ma miejsca na pomyłki i wadliwe towary. Z wielu waszych produktów nie byłam zadowolona i nie reklamowałam ich, bo uznałam, że za 30 zł nie ma sensu robić awantury, ale jeśli nazywacie się profesjonalistami to tego od was się oczekuje - profesjonalnego towaru i profesjonalnego podejścia do klienta, a nie tekstów- do pani z klubuharmony.

Serdecznie pozdrawiam Pani Beato!
Magdalena Dymko (tak dla przypomnienia) :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 8:23 am 
Offline
moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 17, 2009 1:03 pm
Posty: 1215
Pani Magdaleno Dymko. Od kilku lat do wszystkich użytkowników forum zwracam się po wybranym przez nich nicku. Jeżeli taka forma Pani nie odpowiada to przepraszam. Na przyszłość każdego nowego użytkownika zapytam się w jaki sposób mam się do niego zwracać co mam nadzieję uniknie nieporozumień.
Pani Magdaleno może warto pomyśleć o zmianie nicku na :Magdalena Dymko aby pozostali użytkownicy forum również się do Pani tak zwracali :)

Co do wadliwego produktu to tak jak napisałam powyżej, ustosunkuje się do tego dopiero po otrzymaniu i sprawdzeniu produktów.

Pozdrawiam Panią serdecznie:)

_________________
Beata Kamińska
Dyplomowany Instruktor Euro Fashion Akademii Paznokcia
http://www.akademiapaznokcia.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 9:35 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 19, 2005 7:43 am
Posty: 224
Lokalizacja: Mrągowo
O Boshe klubharmony naprawdę ochłoń, bo takie wylewanie złości, żalu i jadu na forum jest co najmniej nie na miejscu :ble: :ble: :w_mur: :w_mur: .
Forum nie służy do tego, żeby publicznie prać brudy.
Co mnie i innych uczestników obchodzi sprawa Twojego zadowolenia czy nie z kupowanych tu czy tam produktów, reklamacje, to ile zainwestowałaś w towar i jakichś personalnych przepychanek z adminem ( no to już dziecinada po prostu) :ble:

Kupiłaś Love in Bloom, jesteś niezadowolona, ok. Masz prawo być, nikt Ci tego nie zabroni, ale błagam - troszkę ogłady na forum . Ja też je kupiłam. Zarówno dla siebie do salonu jak i do hurtowni. Moje wrażenia też są takie, że kolekcja różni się od tradycyjnych Gelishów, ale bez przesady :brednie: :ble:
Może konsystencja jest trochę mniej przyjazna a kolory takie jakby mażące i najlepiej nakładać uważnie trzy cieniutkie warstwy a nie dwie ale ileż to razy kupując np. lakiery Savina miałam taką sytuację, że jedne kolory kładły się idealnie a inne tak sobie, wręcz beznadziejnie. Ale czy to upoważnia mnie, żeby pisać wielkimi literami na forum Savina kolor XXX - TOTALNA PORAŻKA ??? No chyba nie bardzo......

Zdjęcia jakie przedstawiłaś (choć po nich ciężko jest cokolwiek powiedzieć :kwiatek: ) w moim mniemaniu wskazują raczej na to, że potraktowałaś je jak typowe Gelishe dając dwie średniogrube warstwy. Tymczasem Love in Bloom wymaga raczej trzech bardzo cienkich warstw jeśli chcemy mieć pięknie nasycony kolor lub dwóch bardzo cienkich.
Podobnie zresztą jak co poniektóre kolory Gelish z dużą zawartością pigmentu np. mój ulubieniec Meet Me in Milano :kwiatek: on tez lubi kaprysić i ściągać się przy boczkach jeśli tylko choć trochę przesadzi się z grubością.
Poza tym cały czas nie wiadomo czy nie trafił Ci się produkt wadliwy - takie pojedyncze "babole" też się zdarzają, przecież reklamacja jest w toku :kwiatek: Trochę cierpliwości.

Piszesz, że Gelish zszedł na psy - to takie typowe dla co poniektórych :w_mur: :w_mur: . Na ponad setkę świetnych produktów trafia Ci się jedna kolekcja, z którą masz problem a już firma schodzi dla Ciebie do poziomu garażowego. A już jakieś bzdury o transporcie i przechowywaniu ???? :ble: :ble: - z tych słów bije jad, żółć i złość co w połączeniu z totalną ignorancją w temacie brzmi niestety po prostu żałośnie. Rozumiem, że chcesz sobie na kimś odbić niepowodzenia i nerwy w związku z sytuacją z klientką, ale przecież nie byłaś przy transporcie, nie siedziałaś na kartonach w magazynie EF wiec skąd takie stwierdzenia??

No i jeszcze jakieś banialuki, że w potężnym Ef nie ma miejsca na pomyłki i wadliwe towary - :hahaha: :hahaha: :hahaha: :w_mur: :w_mur: :w_mur: jak słyszę takie teksty to nie wiem czy się śmiać czy płakać, serio. A co to EF - jakiś twór nadludzki, boski i w każdym calu doskonały??? Przecież to tylko DYSTRYBUTOR, który notabene nawet tych produktów nie produkuje więc nie może ponosić de facto bezpośrednio odpowiedzialności za ich jakość. Naprawdę klubharmony totalnie się zagalopowałaś :w_mur: :w_mur: .

Z tego co pisze Becia sprawa jest w toku. Firma wysyła do Ciebie kuriera, podejrzewam, że na swój koszt, co jest naprawdę wyjątkiem :kwiatek: , a Ty zamiast spokojnie, jak cywilizowany człowiek poczekać jak się rozwinie sprawa reklamacji, wrzeszczysz na forum siejąc zamęt i wylewając swoje gorzkie żale, bo się do Ciebie po imieniu nie zwrócono... lol...

Reasumując to Love in Bloom ma cudowne kolory, w aplikacji szału nie ma, nie mniej pracować się da. Ja przynajmniej daje radę i tu nasuwa mi się takie przysłowie "złej baletnicy...." resztę dopowiedz sobie sama :kwiatek:
Pytałam tez moje klientki z hurtowni, które zakupiły Love in Bloom - maja podobne odczucia - kolekcja się różni, jest faktycznie mniej przyjazna w pracy, ale da się nią pracować a kolory wynagradzają te trudności.

Tak więc radzę poczekać na efekt reklamacji a w między czasie pracować na pozostałych, cudownych przecież :kwiatek: kolorach Gelish.
Pozdrawiam

Eleo :kwiatek:

_________________
Ewa Kargetta tel.604309381
http://www.kargetta.com/
Dyplomowana Instruktor AP
II Vice Mistrzyni Polski Nail Art 2006
SNS International Super Star Instructor
Hand&Nail Harmony Master Educator
Właścicielka i Główny Szkoleniowiec Szkoły Stylizacji i Wizerunku Kargetta Academy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 11:19 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 27, 2010 7:37 pm
Posty: 602
klubharmony a moze Magdaleno Dymko troche cie poniosło ,troche kultury cywilizowani ludzie inaczej załatwieja takie sprawy . A to w jaki sposób naskoczyłaś na Beatę to chyba przesada !! Przecież to nie ona jest producentem ,a firma EF tylko dystrybutorem . Uważam że firma bardzo ładnie postąpiła wysyłajac kuriera po te produkty do ciebie . Ja staram sie bywać w firmie na pokazach ,szkoleniach i znam ludzi tam pracujacych i wiedz że firma jak i pracownicy reprezentuja wysoki poziom zawodowy jaki i osobisty . I uważam że nikt sobie z nich nie zasłużył na to co tu wypisujesz :ble: Ja też nieraz trafiłam na wadliwe produkty z różnych firm w jednej wysłałam na swój koszt ale oczywiscie sami poprosili o numer konta że mi zwrócą te koszty i wymienili produkty wadliwe . Jeszcze inna fakt produkty wymieniła ale koszty wysyłki poniosłam sama ,takze widzisz że też mam takie przypadki ale takich cyrkow jak ty po forach nie robie, a duzo jest for gdzie sie udzielam .Takze uważam że firma EF postąpiła bardzo profesjonalnie musisz cierpliwie poczekać a sprawa sie wyjasni na pewno pokrzywdzona nie zostaniesz .

_________________
http://stylizacje-paznokci-elizabeth.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 11:44 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 19, 2005 7:43 am
Posty: 224
Lokalizacja: Mrągowo
Zgadzam się z Elą w 100% - zarówno Becia - nasz dobry duszek forum, jak i wiele osób z jakimi stykam się na co dzień w kontaktach z EF, to prawdziwi profesjonaliści- mili, uprzejmi i fachowi. A przede wszystkim niebiańsko cierpliwi :brawo: :brawo:
Zachować zimną krew i zawodowy profesjonalizm przy takich roszczeniowych klientach jest naprawdę trudno, wiem z autopsji he he :w_mur: :hahaha: :w_mur: :hahaha: W salonie i hurtowni a niekiedy też i na szkoleniach trafiają się różne osoby :ble:

Dlatego również uważam, że zachowanie klubharmony w stosunku do Beci było co najmniej nieeleganckie, żeby nie napisać niegrzeczne.
Trochę dystansu i uprzejmości do innych naprawdę potrafi zdziałać cuda a krzykiem i hałasem można sobie niekiedy tylko zaszkodzić.

Pozdrawiam

Eleo :kwiatek:

_________________
Ewa Kargetta tel.604309381
http://www.kargetta.com/
Dyplomowana Instruktor AP
II Vice Mistrzyni Polski Nail Art 2006
SNS International Super Star Instructor
Hand&Nail Harmony Master Educator
Właścicielka i Główny Szkoleniowiec Szkoły Stylizacji i Wizerunku Kargetta Academy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 1:43 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lip 02, 2012 7:37 pm
Posty: 39
no dziewczyny piękne te wasze wywody, ale nawet ich nie czytałam, bo nie mam na to czasu. Może wy wydacie ponad 400 stówy na wadliwe produkty i będziecie każdej z klientek po pół godziny albo godzinę tłumaczyły dlaczego do cholery nie ma tej kolekcji na stanie w salonie? Ciekawa jestem czy byłoby wam tak do śmiechu. Jest godzina 13, miałam dzisiaj 5 klientek do tej 13 na paznokcie, wszystkie chciały coś z kolekcji Love in Bloom. Część niemiło się wkurzyła część była rozczarowana, część dopytywała a co jak, dlaczego, kto jest winny i dlaczego nie mogę skorzystać z tej promocji, jedna stwierdziła, że czuje się oszukana, bo promocję na te wybrane 6 kolorów zdjęłam ze strony...

tak więc jestem narażona na straty, bo całej kolekcji nie ma... i jak jeszcze raz od euro fashion usłyszę ze temperatura przechowywania żellakierów nie ma znaczenia to wiecej nic u was nie kupię.... mam porównanie gelisha kupywanego w polsce u was i tego ściąganego ze stanów- NIE DO PORÓWNANIA, TE BEZPOŚREDNIO IMPORTOWANE SĄ INNEJ JAKOŚCI...

zobaczymy jak się sprawa skończy a tymczasem żegnam się z odpisywaniem na te dziwne wypracowania. to wy macie problem z tą kolekcją czy ja? więc dziwi mnie ten wasz bulwers.

Klientki oczwkują ode mnie idealnego profesjonalizmu, a ja ze zdwojoną siłą oczekuję tego od dystrybutora Eufo-Fashion o tyle!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 3:44 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sty 23, 2013 1:51 pm
Posty: 136
ja powiem tylko tyle...
nie zakupiłam jeszcze nowej kolekcji harmony, więc nie będę oceniać produktu zanim go osobiście nie wypróbuję

klubharmony każda z nas w takiej sytuacji na pierwszy rzut byłaby wkurzona itp itd, ale w takiej sytuacji powinnaś zadzwonić do EF, złożyć reklamację i czekać na kuriera a nie równać wszystkich z ziemią i rzucać błotem ............... rozczarowane klientki zapewniłaś sobie sama ! bo kto reklamuje coś i przyjmuje na to zamówienia skoro ani jeszcze tego nie przetestował, ani nawet nie posiada na stanie ...

Ja kilkukrotnie już albo sama coś źle zamówiłam, albo EF coś pomyliło i nigdy ale to nigdy nie miałam problemu z wymianą itp zawsze spotkałam się z miłą obsługą, zrozumieniem, pomocą
Więc uważam za totalny brak kultury za równianie z ziemią pracowników/firmy EF za żel którego są dystrybutorem..... oczywiście ze firma odpowiada za sprzedawane produkty, ale z opisu wynika, że Beata zachowała się tak jak powinna zachować się przedstawicielka takiej firmy i z kulturą, bez obrażania Twojej osoby wysłała kuriera po produkt z którego jesteś niezadowolona delikatnie mówiąc

co do afery o nick to chyba oczywiste że każdy się tak do każdego zwraca , taki zwyczaj forum, no a skoro chciałaś by Becia zwracała się do Ciebie na Pani to trzeba było osobiście zadzwonić, a nie pluć na forum
Oczywiście że Becia zna nasze prawdziwe Dane (Imiona/ Nazwiska), chociażby dlatego że robimy zamówienia na EF ze zniżką dla forumowiczów itp ale niby dlaczego mam od niej wymagać by pisała do mnie " szanowna pani Ewelino" skoro sama na F nazwałam się amikaka, poza tym ja sama pozwoliłam sobie na pisanie do Beaty "Becia" mimo iż się osobiście nie znamy,( no może ze dwa razy właśnie to ona rozwiązywała mój problem podczas rozmowy telefonicznej) i jakoś nie spotkałam się z tego powodu z jakąś pretensją z Jej strony

Tak więc klubharmony zmień sobie Nick na Szanowna Pani i więcej Dymu nie będzie


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 5:01 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 19, 2005 7:43 am
Posty: 224
Lokalizacja: Mrągowo
Amikaka szkoda naszego pisania - ta cała wielce szanowna klubharmony to zwykła prostaczka i już :diabel: :diabel:

Zwyczajowo daleka jestem od takich wypowiedzi na forum, ale sorry - tu nie da się inaczej. Klubharmony słoma z butów wystaje i już. Teraz kojarzę, że na fanpage Gelish Polska na Facebooku też cały czas marudzi - a to jej się to nie podoba a to tamto - Polska zacofana, w Stanach ten a ten kolor jest już dawno, czemu tej a tej kolekcji jeszcze nie ma itp. Przy czym poprawnie pisać nie potrafi bo nazwy kontynentów i państw z małej litery wali :hahaha: :hahaha:

Zrobiła promocję na kolory, których jeszcze w rękach nie miała i sama nie przetestowała, ale pretensje ma do EF i żali się publicznie na forum obrażając przy tym ludzi, którzy z racji swojej pracy muszą takiej paniusi grzecznie odpowiadać. Przy okazji lekceważy i forumki stwierdzając, że naszych wywodów czytać nie będzie bo..... nie ma czasu gwiazda buaha ha ha ha :hahaha: :hahaha:

A widać klientki ma takiego pokroju jak ona sama, skoro taka afera w salonie.

Zresztą o czym my tu piszemy- ja na Love in Bloom daję rade pracować a szanowna pańcia nie, ale w/g niej wszystkiemu winne EF.
Wrzeszczy na forum TOTALNA PORAŻKA a potem oburzona, że się to nam na forum może nie podobać. Tak moja droga mam "bulwers" bo to nie jest twoje prywatne forum, żebyś sobie tu wykrzykiwała bzdury a potem jak gdyby nigdy nic waliła focha bo nikt Cię nie poparł.

Ochłoń więc przede wszystkim i skończ wreszcie tę podnietę produktami "prostozestanów".
Mi też banany, marakuja i granaty lepiej smakują w Kenii ale nie krzyczę w Tesco na panią przy kasie, że kiwi, które kupiłam było kwaśne i sałatka mi w ch...j nie wyszła a goście wyszli z przyjęcia, bo to po pierwsze nie jest Pani wina (nie wie czy wysłali taki gatunek kiwi jaki zamówiono, nie wie czy odpowiednio zabezpieczono je w transporcie i czy ja ich przypadkiem w tej sałatce jakoś źle nie podałam), a po drugie jak chcę się delektować super smakiem egzotycznych owoców to trzeba się na tą egzotykę przeprowadzić - w Polsce to sobie mogę konsumować pyszne truskawki. Tak więc radzę mała przeprowadzkę do Stanów i tam męczyć bezpośrednio producentów Gelisha :hahaha: :hahaha: :w_mur: :w_mur:

Eleo :kwiatek:

_________________
Ewa Kargetta tel.604309381
http://www.kargetta.com/
Dyplomowana Instruktor AP
II Vice Mistrzyni Polski Nail Art 2006
SNS International Super Star Instructor
Hand&Nail Harmony Master Educator
Właścicielka i Główny Szkoleniowiec Szkoły Stylizacji i Wizerunku Kargetta Academy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 5:21 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sty 27, 2010 7:37 pm
Posty: 602
eleo :kwiatek: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

_________________
http://stylizacje-paznokci-elizabeth.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 7:21 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt sty 02, 2007 11:49 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Rybnik
Eleo
Cytuj:
Mi też banany, marakuja i granaty lepiej smakują w Kenii ale nie krzyczę w Tesco na panią przy kasie, że kiwi, które kupiłam było kwaśne i sałatka mi w ch...j nie wyszła a goście wyszli z przyjęcia, bo to po pierwsze nie jest Pani wina (nie wie czy wysłali taki gatunek kiwi jaki zamówiono, nie wie czy odpowiednio zabezpieczono je w transporcie i czy ja ich przypadkiem w tej sałatce jakoś źle nie podałam), a po drugie jak chcę się delektować super smakiem egzotycznych owoców to trzeba się na tą egzotykę przeprowadzić - w Polsce to sobie mogę konsumować pyszne truskawki. Tak więc radzę mała przeprowadzkę do Stanów i tam męczyć bezpośrednio producentów Gelisha :hahaha: :hahaha: :w_mur: :w_mur:

Eleo :kwiatek: To było lepsze od praleczki. Uwielbiam Cię za Twoją bezpośredniość.

Chamstwo trzeba tępić, wszystko można załatwić dobrym słowem i tego niech się nasza NOWA GWIAZDA uczy :blaganie:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 7:28 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lip 02, 2012 7:37 pm
Posty: 39
brak profesjonalizmu trzeba tępić :)

a GWIAZDA wcale nie taka nowa, bo obserwuje forum od 2006 :)

bawcie się dalej jak was to podnieca, ja poczekam do wyników "sprawdzenia" wadliwej kolekcji


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 7:41 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt sty 02, 2007 11:49 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Rybnik
A ja obserwuję gwiazdy od 40 lat i nic to do dyskusji nie wnosi. Wadliwa partia mogła się zdarzyć i nikt tu nie zaprzecza lecz do Pani Gwiazdy nadal nie dotarło o co nam wszystkim chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt mar 01, 2013 7:42 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 19, 2005 7:43 am
Posty: 224
Lokalizacja: Mrągowo
Amen :blaganie:
A na "gwiazdę" trzeba spuścić tzw. zasłonę miłosierdzia

Faktycznie jak się nie ma co do powiedzenia i zero argumentów lepiej zamilknąć niż się dalej ośmieszać - brawo klubharmony :brawo: :brawo: Twoja pierwsza (prawie) mądra wypowiedź w tym temacie

Eleo :kwiatek:

Tesi wysłałam posta w międzyczasie i tak, masz rację. Pisanie do klubharmony to jak walenie grochem o ścianę :ble: :ble: Pani w szkole dobrze mówiła, że co najmniej połowa społeczeństwa nie potrafi czytać ze zrozumieniem he he
Ale fochać sie umie jak nikt - te jej "bawcie się dalej" buaha ha ha ha - primadonna sili się na sarkazm, dla mnie to już totalna porażka :w_mur: :w_mur:

_________________
Ewa Kargetta tel.604309381
http://www.kargetta.com/
Dyplomowana Instruktor AP
II Vice Mistrzyni Polski Nail Art 2006
SNS International Super Star Instructor
Hand&Nail Harmony Master Educator
Właścicielka i Główny Szkoleniowiec Szkoły Stylizacji i Wizerunku Kargetta Academy


Ostatnio edytowano Pt mar 01, 2013 7:46 pm przez eleonora, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL